Saturday, August 29, 2009

.:: 27 Ogos 2009


Program FAST 2 FEED,hari khamis.Satu majlis yang mengajak semua umat untuk menyumbang kepada golongan golongan yang memerlukan seperti anak yatim.

Pada 29 ogos,program tersebut telah diadakan di uia pj.





Hari khamis yang telah berlalu hari tu ,agak seronok untuk hari tu. Majlis berbuka puasa dengan adik2 anak yatim yang datang dari rumah anak yatim di Gombak.





Hari tu sepatutnya saya membuat persembahan nasyid untuk adik adik tu,tapi kesian kat diorang sebab kena balik awal. Sebab,guardian diorang nak diorang balik awal.So,terpaksa lah buat show jugak. Tapi,penonton tetap ada.

Owh,show tersebut di Al-malik Faisal Hall, di UIA PJ..Malam tu,ada jugak artis undangan,Hafiz Hamidun dan jugak Abang Muadz. Sempat jugaklah bergambar dengan Hafiz Hamidun untuk malam tu. Beliau jugak turut menyampaikan lagu baru daripada album barunya yang bakal dilancatkan pada bulan 11 ni.iaitu lepas raya. Sempat jugak la sembang2 dengan dia malam tu.











Malam tu, kumpulan saya jugak turut buat show.HEHE..Dikenali sebaai kumpulan ETIKA di UIA PJ. Ahli ada 5 orang termasuklah saya.tapi malam tu,kurang seorang.disebabkan beliau ada kerja yang bertimbun2.So,tak dapat lah beliau hadir bersama.Gambar agak blur becoz pen"snap" gambar tu kurang pengalaman.HEHE~.Spoil gak rr..


Owh,lagu yang dibawa pada malam tu oleh kumpulan ETIKA adalah lagu daripada kumpulan in-team. pemergianmu dan juga lagu az-ziarah. Feeling habis lah kumpulan ni menyanyi malam tu.Tangkap leleh..HHEHE.. Alhamdulillah,persembahan berjalan lancar.

Dan diharapkan,kalau lepas lepas ni ada lagi show,insyaallah kami akan penuhi jika Allah mengizinkan..Insyaallah..~~

Kalau ada sesape yang berminat untuk menjemput kami membuat persembahan,silalah hubungi saya ye di emel karomeo89@yahoo.com ..
insyaallah akan dipenuhi permintaan tersebut.
ataupun hubungi saya di 013-3085786..

6 comments:

Unknown said...

sy rasa sy terlepas nk g amf hall that nyte...pasti best kan?? heee ;)

karomeo said...

owh,surely.,.mmang bes pon mlam tu...heheh~~
ala,len kali alert la klaw ade pape d amf.,.,surely mmg bes pnye

Unknown said...

g traweh malam 2...taw pon org bg flyers...xde membe nk g...tu x g 2...hehe..ramai ke student yg datang?? ;)

Unknown said...

r u still in pj?? wat course?? ;)

karomeo89 said...

sure,.,.,kos engneering .,.,.
bln 3 ni gi gombak.,.,tsangkot paper..hehehe

AmeerKaromi said...

mmg ramai yg pegi.,.,.eh,show start 9 40 mlm kot.,.,.sempat je klaw awk pegi sne