Tuesday, February 9, 2010

Cuma aL-fatihah mampu ku sampaikan sebagai hadiah persahatan..


Ya Allah,semoga pemergiannya meninggalkan sejuta pemikiran di hati setiap insan.
Hamiza, walaupun dia lebih tu adari saya,dah jadi pangkat kakak dah pun, rasa macam kawan jugak la kan. Huhu. Dah lama kenal dia. Di blog, arwah Hamiza jugak banyak pos entry-entry yang berkaitan hal-hal agama. Kadang-kadang banyak jugak pasal perkara yang kita semua tak tau yang pernah arwah postkan di BLOG arwah.

Yang paling tak leh lupa, arwah selalu post gambar budak pempuan comel. Haha. Tapi tak tahu lak pempuan tu sape. Tanya dia,dia cakap gamba dia. Huhu.. Hari ni, saya semak-semak link dekat bloggers member saya , tengok-tengok ada post Al-Fatihah kepada pemilik blog ini (blog http://hamiza-nky.blogspot.com/) . Saya terkedu , terkejut .Pastu sebak sekejap. Rasa macam hilang sorang kakak. Ya lah,sebelum ni, pernah jugak YM dengan arwah, sembang-sembang sikit. Tapi, setelah lama tak contact, hari ni saya nak try la tanyakan khabar sahabat bloggers kan, tiba-tiba , al-fatihah yang patut saya berikan untuk contact arwah . Sedih. Terkejut sebab kematian seorang kakak. Kawan-kawan, sedekahkan al-fatihah eh untuk arwah. Even korang tak kenal,tapi tak salahkan? Thanx ..



Moga-moga roh arwah Hamiza, Allah berkati,Allah rahmati roh arwah dan tempatkan rohnya bersama syuhada'. Biar tak berjuangdi medan perang, tapi berjuang di medan blog untuk perbaiki diri dan sahabat sahabat seislam bloggers. Ya Allah, saya terkedu dengan sebuah kehilangan. Terasa sangat-sangat. Huhuhu.... Moga Allah merahmati beliau... Huhu...



------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments: