Wednesday, April 29, 2009

# Jangan Pernah Percaya Cinta Yg Bertopeng Otromen

Senyum2,jeling2 tengok2,
Ha tu dia,
Dia dok perati dh,

Awl2 mai dari mata,
Pastu trn kot hati,
Pastu turun mana pulak?
Haaaa...

Ana tak tau,

...bismillah....

Bermula from a sight,
hati diuji,
ish,cemana ni????
aduh..

fikirkan kembali,
tiada guna dipikirin fasal cinta,
buang masa,
semak perut,
tiada mendatangkan faedah,

...baru lah bermula celoteh hamba ini...


Syyyyyyyyyuuuuuuu,
ZZZZZZZaaaaAAaapp,
Perlahan,bunyi ?ntahla..
Sperti sesuatu yang mendatang,
Tapi tiada sfat fizikalnya,
Hmmmm,

Oh ya,
ia sudah datang,
dia ma lagi...
aduh...
cemana ni...

Hmm,
segala galanya sudah termaktub dalam loh mahfuz,
setiap pertemuan membawa seribu makna,
kadang2,ku termenung sendirian,
apakah semua ini bermanfaat untuk diriku??
hmmm,apakah aku akan dikecewakan??
huhhh,letih memikirkannya,

tapi,
hati,
tak leh berbohong,
kadang2,rasa takot,
untukk mengharapkan pada yang tak pasti,
lalu,Dia menunjukkan ku jalan pulang,

semua itu,
perasaan yg telah melalui jalan2 dalam hati,
hanya tuk membuat ku terleka sementara,
lantas Dia kembali mengambilku supaya diri ni tak lagi terjebak dalm satu perjalanan yg tiada berkat....

walaupn,sedih,hampa,kecewa,janji2 didustai,
tapi ku syukur,cintaNya melebihi segala2nya..

ku pikirin,
memang,
belum sampai waktunya untuk ku memikirkan ia....

so,jom pi makan koteow iman...lagi sedap daripada dok pikir benda2 ni.,.
heehheee.,.
serabut pala ja.,.,huhuhu.,.,.

=))))))))))))))

4 comments:

mus said...

mcm ada kaitan dgn cik na sja..
sja menduga..

~cinta bertopeng kan 'ultramen'..

~koteaw iman..

haiya..konfius ak..:)

al_karomeo said...

weyh!!!!
mna ada kaitan ngan cek naaa.,
ang pndai wt crita nooo.,
kbtulan ja tu.,.
isk3

syAkiLa m0kHtAr said...

cik na?
siapakah itu?
hehe..
nyebok lak ak..
bes ayt ni..
huee.

al_karomeo said...

hahaa..
kwn aku.,.
saja ja kwn aku ni dok kenen aku.,
xguna toi
hohoo