Wednesday, November 11, 2009

Allah,kembalikanlah cintamu kepadaku..

Ya Allah,
Di mana dia?
Mana hidayahMu Ya Allah?
ku mencari di segenap hatiku,
di segenap dunia,
mengapa ya Rabbi?
Mengapa keduniaan jugak yg aku kejari?
Ya Ghfur,aasif Ya Rabb,
maafkan aku,curang kepadaMu,
Kembalikanlah malam2ku yang dipenuhi taubat itu Ya Allah,
biarlah apa pun pandangan orang terhadapku,
yaang penting cebisan keinsafan yang hadir di hatiku darimu,
sob3,sob3,
ku pohon air mata ini menjadi pemada api yang nak membakarku di neraka nanti,
ku tahu,
aku hina padamu,aku hina,
berilah hidayahMu padaku Ya Allah,
berilakanlah ia di segenap pelusuk hatiku....
Rabbana Taqabbalminna Doa Ana Innaka Antassami'ul A'limm..
sob3.....
tangisanku mndayu rayu mengharap kasih,dariMu yg satu......
tolonglah aku Rabb!!!!..sob3...

No comments: