Wednesday, November 11, 2009

# Kenduri Fakhrulrazi B Mahtar a.m.n

Tepat 7 June 2009,

hehehe,Bg ji aku menikah..aka abg sepupu ak yang paling besar!!

oops,bukan besar yang lebar tu,huu.
ni yang palig otai la kira..Hehehe..




Uhuhu,
hari tu aku kena jadi pengapit tu..hihii..
Gile ar,mmang tak pecaye!!! Best Man kowt!!!
huhuu..xpe r,tp,haha,orang lagi tengok aku daripada tengok pengantin,...heheh..
kelakar je...
Weh,penat beb mengipas pengantin dengan kipas manual tu..Huhuhu..Aku jugak yang panas..huhu,tak sejuk sejuk pun..

penat punya pasal,makan nasik briyani gam pon tak terasa kesedapan..
Tapi aku puas,sebab leh tolong abang aku.Walaupun bukan abang sebenar.Tapi,xkira,abang jugak.Hehehe.

yang besnya,dapatla try bawak SUBARU IMPREZA !!!! pERgh...

bes,oengalaman yang tak dapat dilupakan.

pengalaman tu lagi bes daripada pengalaman dapat awek cun.Haha..
Aku memang cars maniac..
hehehehe..
tu jela,

Nantikan Kenduri gue 10 tahun lagi youk!!!
calon,belom ade,
tapi ALLAH dh SEt untukku..


tapi petang tu,dan la jugak jadi model sat...hahahaa



hihihiiii....

gatai je...haha

No comments: